BM AUTO GOOD S.R.L.
Capital Social: 200 RON
CUI: 40549793; J4/311/01.02.2019
Sediu Social: Bucuresti Sectorul 1, Soseaua Odai, Nr. 243, 013604
TERMENI SI CONDITII DE INCHIRIERE- BM AUTO GOOD S.R.L.
Preambul:
Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare, grila de costuri pentru daune si toate specificatiile din Anexele la Contract.
Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea inchiria un autoturism de la BM Auto Good de catre persoanele fizice/juridice romane sau straine.
Tarifele nu contin TVA.
1.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce constituie obiectul Contractului prin: livrarea autovehiculului , completarea si semnarea fisei de predare-preluare, inmanarea cheilor si a actelor masinii( certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in original.
1.2. Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata contractului, 24h/24, 7 zile/7 in caz de accident sau pana mecanica (defectiune tehnica). BM Auto Good nu este responsabila de remedierea anvelopei in caz de pana.
1.3. Sa inlocuiasca autovehiculul ( in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului, intr-un interval de 24 ore, in functie de locatia in care s-a constatat defectiunea. In cazul in care dauna este din vina Clientului se va solicita blocarea unei noi garantii pentru livrarea unui nou autoturism.
1.4. In cazul in care BM Auto Good va fi in imposibilitatea de a inlocui Autovehiculul, Clientului I se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit.
1.5. BM Auto Good nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de BM Auto Good pentru reparatii.
1.6. Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia , BM Auto Good este exonerata de raspundere pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unul loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei.
1.7. Prin eliberarea chitantelor de completare si anulare ale depozitelor preautorizate BM Auto Good se degreveaza de indisponibilitatea sumelor din contul Clientului si recomanda contactarea si prezentarea chitantelor catre banca de la care Clientul detine cardul.
Observatie
In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin parteneri, rezervarea poate fi anulata de BM Auto Good, fara a datora nimic Clientului sau intermediarului, in cazul in care Clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul BM Auto Good.
2.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil( obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de identitate si un card de credit. Utilizarea cardului de credit este obligatorie pentru blocarea depozitului. Nu sunt acceptate carduri pre-pay sau Diners Club. Se pot folosi carduri de tip fintech( Revolut, Monese, N26 etc.) pentru plata serviciilor , dar nu si pentru blocarea garantiei.
2.2. Pentru soferii tineri cu experienta intre 0-1 ani, precum si pentru soferii seniori cu varsta de peste 70 de ani, se va percepe o taxa suplimentara de 15 €/zi iar garantia pentru daune va fi cuprinsa intre 1200-3000 €, in functie de clasa masinii inchiriate. Garantia nu va putea fi redusa prin plata SCDW sau SCDW+, iar BM Auto Good isi rezerva dreptul de a inchiria doar anumite clase de masini.
2.3. In cazul rezervarilor confirmate, BM Auto Good isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care Clientul intarzie ridicarea autoturismului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun accord, daca Clientul nu anunta in prealabil.
2.4. Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de BM Auto Good si mentionate in Contract sau reprezentantilor BM Auto Good.
2.5. Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 15 €/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere BM Auto Good.
2.6. Sa nu conduca autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri napavate, neasfaltate, inchise circulatiei publice. In caz contrar, BM Auto Good va incasa valoarea reparatiei, indiferent de tipul garantiei alese de client (inclusiv in cazul taxei SCDW/SCDW+), din garantie sau va debita cardul de debit/credit al clientului prezentat la semnarea contractului , cu notificare in prealabil.
2.7. Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris de BM Auto Good.
2.8. Sa instiinteze BM Auto Good, la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul sis a permita examinarea autovehiculului de catre reprezentantii BM Auto Good, in maxim 24 de ore de la cererea acesteia.
2.9. Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, transport alternative – ridesharing ( ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car etc.), pentru scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea Autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio alta destinatie, alta decat pentru transport de persoane in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/ deteriorate de catre autoritati sau Client, in urma folosirii lui pentru obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.
2.10. Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele BM Auto Good numai in cutii ( custi, genti) special, inchise pe durata calatoriei. In caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctual 3.10.
2.11. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului – prevazute in Capitolul 2 ( exceptie punct 2.1 – caz in care BM Auto Good are dreptul de a anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat) se incaseaza integral depozitul de garantie ( inclusive in cazul taxelor SCDW).
2.12. Clientul are obligatia de a mentine autoturismul in stare corespunzatoare de folosinta pe toata perioada contractuala si de a preda autoturismul in aceeasi stare ca aceea de la data luarii in primire. In cazul oricaror daune produse autoturismului pe perioada contractuala ( inclusive daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor necunoscut) clientul are obligatia de a suporta costurile tuturor reparatiilor necesare pentru a readuce autoturismul in starea existenta la data luarii in primire, in limita garantiei blocate cu conditia respectarii prevederilor de la punctul 7. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna, prevazuta la punctual 7, Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.
3.1. Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu Autonom si mentionate in formularul de rezervare si Contract.
3.2. Predarea si preluarea masinii in afara orelor de program (L-V 09:00-18:00) se poate realiza la cererea Clientului. In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 10 € per preluare/predare.
3.2.1. Deteriorarea sau distrugerea jantelor sau a anvelopelor atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu de 50 € si costul de reparatie sau inlocuire al elementului deteriorat/distrus.
3.2.2. Avarierea partii inferioare a autovehiculului, reprezentand elementele de sub masina ( scut, baie de ulei, esapament, toba etc.) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu de 50 € si costul de reparatie sau inlocuire al elementului deteriorate/distrus.
3.3. Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul BM Auto Good si se va percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 30 si 250 €. In cazul in care Clientul solicita restituirea autovehiculului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa BM Auto Good in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop 0755779661. BM Auto Good va trebui sa isi dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre BM Auto Good, prin SMS sau e-mail. Incasarea taxei se va face la returul autoturismului din garantie, cash sau pe baza cardului de credit/debit prezentat de catre Client la semnarea contractului de inchiriere.
3.4. In cazul in care Clientul lasa masina intr-o alta agentie decat in cea stabilita initial prin contract, fara sa anunte modificarea locatiei de predare i se va incasa o taxa suplimentara de 250 €.
3.5. La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 €/ora, agreat prin contract. Daca Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul BM Auto Good, compania are dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.
3.6. Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre BM Auto Good si Client.
3.7. Pentru autovehiculele restituite in afara orelor de program ( weekend si/sau nocturna) sau in conditii meteo care impiedica verificarea masinii se prelungeste responsabilitatea Clientului pentru eventuale avarii si respectiv deblocarea garantiilor cu 24 ore de la returul efectiv al autoturismului. Aceasta conditie se aplica si in cazul in care masina returnata de catre client este murdara si trebuie spalata pentru a se putea face verificarea.
3.8. Abandonarea de catre Client a autoturismului fara notificarea BM Auto Good in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop 0755779661, fara a preda cheia unui reprezentant BM Auto Good si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea Clientului pentru toate costurile aferente relocarii autoturismului in agentia din care a fost inchiriat si a altor costuri aferente readucerii autoturismului la starea initiala in cazul in care autoturismul este preluat in alte conditii decat in cele in care a fost predat pe baza procesului-verbal. Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care Clientul refuza predarea masinii.
3.9. Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea BM Auto Good , Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 20 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de BM Auto Good.
3.10. La livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.
3.11. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta locatie decat cea cea propusa de BM Auto Good, precum si parcarea pe toata perioada utilizarii masinii inchiriate de la BM Auto Good revin in totalitate Clientului. Acesta va suporta alaturi de costul parcarii , toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, BM Auto Good va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. BM Auto Good va factura catre Client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amenda.
3.12. Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la BM Auto Good, cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon si pe fisa de predare-primire) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platform, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare ( inclusive Clientilor ce au optat pentru SCDW/ SCDW+).
3.13. Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul scris al BM Auto Good si se supun unor conditii speciale: exista o limita de 400 km/zi (km parcursi atat in tara cat si in afara granitelor), iar pentru depasirea limitei de km se va percepe o taxa de 0.09 €/km. Pentru obtinerea documentelor necesare tranzitului granitelor se va percepe o taxa de 50 €.
3.14. Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este de minim 1200 € si maxim 5000 € si nu poate fi redus prin plata SCDW+.
3.15. Deplasarea in afara granitelor este permisa doar pe teritoriul Uniunii Europene si a Spatiului Economic European. In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii.
3.16. In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform contractului semnat la livrarea masinii, de a a restitui masina in interiorul granitelor Romaniei suportand integral costurile.
3.17. BM Auto Good inchiriaza impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil, lanturi de zapada, router Wi-fi conform urmatoarelor tarife:
3.18. In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, BM Auto Good va incasa de la acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €.
3.19. BM Auto Good nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea autovehiculului.
3.20. Fumatul in masinile BM Auto Good este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.
4.1. Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform legii. Asigurarea RCA este o asigurare prin care tertii prejudiciati in urma unui accident auto produs din vina conducatorului auto asigurat, primesc despagubiri pentru daunele materiale si/sau decesul ori vatamarile corporale suferite in acel accident.
4.2. Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele garantii si taxe pentru reducerea ei: Collision Damage Waiver (CDW), Theft Protection( TP), incluse in tarif, la care se pot adauga Super Collision Damage Waiver (SCDW) sau Super Cover Plus (SCDW+).
4.2.1. Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta o fransiza pentru avarii (responsabilitate), numita si Garantie pentru daune (specificata in Tarifele Publice), care poate varia intre 600 si 3000 euro in functie de clasa autovehiculului specificat in Contractul semnat de parti. Garantia va fi restituita Clientului la returnarea autovehiculului ( cu exceptia cazurilor prevazute la punctual 4.4.)
4.2.2. Theft protection (TP) reprezinta o protective impotriva furtului care are rolul de a limita raspunderea conducatorului auto pentru costurile generate de furtul sau tentativa de furt a autovehiculului inchiriat, in limita garantiei aferente clasei stabilite in contractul de inchiriere. Protectia impotriva furtului nu acopera bunurile personale ale conducatorului auto, acestea putand fi acoperite potrivit politicilor de calatorie.
4.2.3. Super Collision Damage Waiver (SCDW) reprezinta o taxa de reducere a garantiei mentionate la punctual 4.2.1., al carei tarif zilnic se regaseste in Contractul de Inchiriere. Prin plata taxei SCDW, responsabilitatea Clientului in caz de avarii si/sau furt pentru autoturismul inchiriat, se reduce de la valoarea Garantiei mentionata mai sus, la valoarea de 150 € pentru cl. A – G1, L- P, V0; 200 € pentru cl. V si 300 € pentru cl. GP, P1, H, V1-X pentru acoperirea eventualelor costuri suplimentare, exceptiile fiind mentionate in Cap. 5 al acestui Contract.
4.2.4. Super Cover Plus (SCDW+) reprezinta o taxa superioara de reducere a garantiei, care elimina in totalitate responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt, exceptiile fiind mentionate in Cap. 5 al acestui Contract.
4.3. In cazul optarii pentru CDW/SCDW Garantia (fransiza) pentru avarii se factureaza de catre BM Auto Good Clientului in urmatoarele conditii:
Indiferent de taxa achitata pentru reducerea garantiei pentru care a optat Clientul, el devine responsabil si raspunde de repararea si plata daunelor colaterale in urmatoarele situatii:
6.1. Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea ( masinii si a optionalelor pe care le inchiriaza), taxa pentru reducerea garantiei (daca a optat pentru) si eventualele taxe suplimentare stabilite prin procesul-verbal.
6.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BNR din ziua semnarii Contractului.
6.3. Plata integrala se poate face in avans, prin transfer bancar si pe website-ul www.rapidrentacar.ro, sau in momentul semnarii contractului de inchiriere, cu cardul de credit , de debit ( Visa, MasterCard sau American Express) sau in numerar, nefind acceptate carduri pre-pay, Diners Club. Se pot folosi carduri de tip fintech (Revolut, Monese, N26 etc.) pentru plata serviciilor, dar nu si pentru blocarea garantiei.
6.4. Tarifele nu include: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia vignetei de drum pentru Romania care este inclusa in tariful de inchiriere, amenzile primate pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-à-vis de Aurovehiculul ce face obiectul acestui Contract, pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume va fi in sarcina Clientului.
6.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza documentului de plata emis de BM Auto Good.
6.6. Orice suma neachitata de Client catre BM Auto Good la finalul Contractului, precum si alte sume ivite ulterior (cost prelungire perioada inchiriere, amenzi, penalitati, taxe, etc.) sau costuri cu reparatii ale autoturismului in urma daunelor produse pe perioada contractuala conform art. 2.11., pot fi incasate de BM Auto Good de pe cartea de credit a Clientului, cu somatie prealabila in scris. Orice valoare incasata in lipsa Clientului, cu acordul acestuia prin semnarea conditiilor prezente, se finalizeaza cu transmiterea din partea BM Auto Good a unui e-mail continand chitantele corespunzatoare incasarii.
6.7. In cazul intarzierii platii, peste termenul stipulate in Contract, BM Auto Good are dreptul de a percepe penalitati in valoare de 1% din valoarea sumei datorate, pentru fiecare zi de intarziere.
6.9. Garantia prevazuta la art. 4 se restituie la finalul perioadei contractuale, intr-un termen maxim de 30 de zile de la data semnarii fisei de catre BM Auto Good si Client. BM Auto Good nu raspunde pentru intarzierile in restituirea garantiei cauzate de factori externi precum intarzieri ale institutiilor bancare, greva, blocarea conturilor Clientului etc.
7.Procedura in Caz de Daune:
7.1. Clientul are obligatia de anunta imediat BM Auto Good despre orice avarie noua descoperita la autovehiculul inchiriat.
7.2. Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de restituirea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de Politie.
7.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:
7.3.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina;
7.3.2. Proces-verbal+ Autorizatie de reparatie obtinute de la Organele de Politie in cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil.
7.4. Daca accidentul nu s-a produs din vina Clientului si au fost implicate doua masini, acesta are urmatoarele obligatii:
7.4.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina, copie RCA vinovat, copie Certificat Inmatriculare vinovat, copie CI vinovat, copie Permis Conducere vinovat;
7.4.2. In cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil vor fi necesare: copie RCA vinovat, Proces Verbal si Autorizatia de reparatie obtinute de la Organele de Politie.
7.5. Daca in accident au fost implicate mai mult de doua masini sau in urma accidentului au rezultat vatamari corporale Clientul are obligatia sa contacteze Organele de Politie pentru obtinerea Procesului Verbal si a Autorizatiei de Reparatie.
7.6. In cazul unui accident in care a fost lovit un animal clientul are obligatia sa anunte Organele de Politie de indata ce s-a produs accidentul.
7.7. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia are obligatia de a verifica completarea corecta atat a Constatarii Amiabile, cat si a Autorizatiei de Reparatie si Procesului Verbal eliberate de Organele de Politie.
7.8. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.
7.9. Orice dauna noua aparuta pe perioada inchirierii autovehiculului se va factura conform grilei de costuri pentru daune, anexata Contractului de inchiriere, inclusiv daunele minore, precum zgarieturile.
7.10. In cazul in care garantia de daune a fost blocata doar partial din cardul de credit, pentru o valoare inferioara limitelor indicate conform art. 4.2.1, daca masina se intoarce cu o dauna noua, care sa presupuna in mod rezonabil efectuarea de reparatii, BM Auto Good va bloca diferenta garantiei pe cardul de credit al clientului la predarea masinii, in cazul in care aceasta este efectuata direct unui reprezentant al BM Auto Good, urmand ca suma sa ramana blocata pana la emiterea devizului de reparatii de catre un service autorizat. In cazul in care valoarea devizului depaseste suma blocata, Clientul nu va fi indreptatit la restituirea niciunei parti din suma. In masura in care valoarea devizului este inferioara valorii sumei blocate, Clientului ii va fi restituita diferenta rezultata.Daca masina este predata in afara orelor de program sau in orice alta situatie in care predarea nu se face direct unui reprezentant al BM Auto Good,dupa emiterea devizului de reparatii, se va emite factura pentru diferenta dintre valoarea devizului si suma blocata, cu obligativitatea achitarii acesteia in maxim 10 zile de la primirea acesteia. In cazul neachitarii in termenul mentionat, se vor percepe penalizari de 1% pe zi pentru zilele de intarziere.
8.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot fi stabiliti decat cu acordul BM Auto Good.
8.2. Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre BM Auto Good, cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Contractului. Tariful agreat se achita in aceleasi conditii in care a fost incheiat contractul intial, in termen de maximum 25 de ore de la inceperea perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti.
8.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.
8.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii.
8.5. In cazul in care reziliaza Contractul, BM Auto Good instiinteaza Clientul telefonic, prin fax sau prin posta electronica.
8.6. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore de la momentul rezilierii.
9.1. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la termene.
9.2. Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord va fi solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in caz de esec, partile se vor adresa instantelor competente din Bucuresti.
9.3. Pentru orice disputa, prezentul contract constituie o dovada.
Rezerva-ti masina in 2 minute